Overslaan en naar de inhoud gaan

MijnAntargaz voor aardgas en elektriciteit klanten

Beste klant,

We hebben goed nieuws: ons klantenportaal krijgt een make-over.

 

Over de nieuwe omgeving willen we alvast dit zeggen:

Je zal je opnieuw moeten aanmelden. Er gebeuren namelijk wijzigingen in de achtergrond waardoor het niet mogelijk is automatisch je inloggegevens over te zetten.

Het nieuwe klantenportaal vervangt de huidige omgeving. Dat betekent dat wanneer je wil inloggen na de lancering, je je opnieuw zal moeten registreren.

Hiervoor zal je je klantnummer en een EAN van je meter nodig hebben.

 

Belangrijk:

Het is niet mogelijk om met meerdere e-mailadressen in te loggen op een klantnummer. Wil je dus je logingegevens delen met iemand anders, raden we je aan een algemeen e-mailadres te gebruiken.

 

Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om ons te mailen op agn-service.be@antargaz.com .

 

We houden je op de hoogte van verdere ontwikkelingen!