Ken je Mijn Antargaz al, het klantenportaal voor klanten met een gastank? Antargaz-klanten met een gastank kunnen er alles terugvinden over hun tank en gasleveringen. Tot nu toe kon je al online al je facturen raadplegen, je klantgegevens bekijken en bestellingen voor een gaslevering plaatsen. Gedaan met die hele papierwinkel en het zoeken naar oude facturen of contactgegevens. Op Mijn Antargaz vinden onze klanten alle gegevens i.v.m. hun tank en gasleveringen op één plaats. En er is zelfs meer…
Binnenkort komt er een extra voordeel dat je kan meegeven aan een potentiële nieuwe klant: de live-tracking van je gasbestelling!
Wanneer de klant een bestelling plaatst via Mijn Antargaz komt die automatisch in ons rittensysteem terecht. Onze planners bepalen het ideale ritschema voor onze chauffeur en de klant krijgt via e-mail of sms een bevestiging van de leveringsdatum.
Op de dag van de levering zelf krijgt de klant nog een herinneringsberichtje en laten we hem/haar weten de hoeveelste in rij hij/zij is op het rittenschema van de chauffeur. Wanneer de levering die net voor de klant in het rijtje stond gebeurd is, krijgt de klant zelfs een link doorgestuurd, waarmee hij live kan volgen waar de chauffeur is, en hoelang het nog zal duren tot hij aankomt! Op die manier zijn er geen verrassingen meer, zoals een gemiste levering omdat de klant even het huis uit moest.
Die service wordt uiteraard gratis uitgerold voor alle klanten die gebruik maken van Mijn Antargaz! Zowel nieuwe als reeds bestaande Mijn-Antargaz-accounts krijgen binnenkort dus een nieuwe feature op ons online platform.